جوهر خیال

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب

آنچه بر من گذشت

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ب.ظ
و من از عشق هیچ نتوانم گفتن و نوشتن. چرا که عشق در من ماوا نکرد و چنان رهگذری بود غریب. آمد. چند روزی در خانه‌ی دل بماند و بعد برفت. بی هیچ سخنی که بدانم به کجا می‌رود. و در دلم چیزی باقی نگذاشت جز تنهای‌ای که بزرگ‌تر شده بود بی‌ او. در دلم چیزی باقی نگذاشت جز اندوه. جز غم. جز حزن. تو گویی که اندرونم را برون کشید و تنها دل باقی گذاشت که پوسیده و متعفن بود. و همان دل را مغروق کرد در غم. غمی که موج می‌زند درون این پوسته‌ی تو خالی و با مدی گاه بی‌گاه می‌رسد به چشمانم. و چشمانم تهی. و چشمانم خیس.
پس چه می‌توان از عشق گفتن که پوسته‌ی تو خالی از عشق٬ سخن پیرامون آن نبایستی.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۱
seta kua

نظرات  (۴)

زیبابود
خوب بود
۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۲:۳۷ حسن مجیدیان
سلام
بسیار عالی
دسخوش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی